4. marraskuuta 2014

Olemattomuus

Mä olen kohta kokonaisen vuoden kokenut lähes täydellistä ja loppumatonta onnellisuuden sekä vapauden tunnetta, joka vaikuttaa näillä näkymin kestävän vielä pitkän tovin. Haluaisin kiittää kaikkia. Kiittää kaikkia näitä ihmisiä ja maailmaa. Silti ehkä enimmäkseen itseäni. Mä päästin itse itseni vapaaksi. Yhtäkkiä mä huomasin tanssivani ympäri mun huonetta ilman musiikkia.

En osaa hahmottaa milloin kaikki muuttui. En kykene näkemään vuosien takaista itseyttä, joka silloin tällöin saattoi itkeä itsensä uneen. En pysty muistamaan, mikä tässä maailmassa oli niin kamalaa, että sai mutkin miettimään olemattomuutta.

Odotan innolla tulevaisuutta. Anna säkin sille mahdollisuus.


I want the happiness that money can’t buy. The happiness that comes from watching the sunset as the ocean kisses your toes or gazing up at the stars at 2am on your balcony with nothing but a blanket and your thoughts. The happiness that comes from driving down the highway with the windows all the way down or dancing around your room to your favorite song. The happiness from tea and a good book on a Monday morning or from watching the flames of a summer bonfire surrounded by the laughs of your almost drunk friends. The happiness that you feel but can’t touch, that’s the happiness I want.

4 kommenttia:

  1. Huikee teksti lähes paha olo, kun en itse ole ehtinyt kirjoittelemaan, kunnes muistaa, ettei siinä ole mitään väärää.
    T. Seinäruusutarhuri, joka ei jaksanut kirjautua

    VastaaPoista
  2. musta on niin ihanaa että oot itse pystynyt tekeen itsestäs onnellisen ja huomannut että sä pystyt siihen. musta on ihanaa että sä oot onnellinen, koska sä oot varmasti ansainnut sen. en tunne sua kuin blogin kautta, mutta joskus tekstit paljastaa ihmisestä aika paljon (mä itse ainakin kerron itsestäni enemmän blogiin kuin monille ihmisille), mutta siitä huolimatta mä oon iloinen sun puolesta. on varmaan ihan turhaa lisätä tähän vielä miljoonatta kertaa, että kaunista tekstiä taas <3 kiitos kun kirjoitat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanista sanoista ♥ Joskus musta tuntuu etten kyllä ansaitsis tätä onnea.. no en tiedä. Kiitos kuitenki :)

      Poista
  3. <3 Olen vain nyt sanaton, ihana blogi.

    VastaaPoista